Dag 3

JA! Idag stod vågen på 101,7 kg =D En viktminskning med 0,7 kg igen! En total viktminskning på 1,4 kg! Det känns riktigt bra!

Usch :S Jag har inte sovit fantastiskt bra inatt.. har haft något ångestliknande i magen hela natten.. vänt och vridit på mig hela tiden. Och känner mig rätt matt just nu.. iofs ny vaken.. men huvudet känns inte riktigt med. Tur att det är fredag.

Det är en underbar morgon igen och jag ska hoppa ut på min promenad :)

Skriv gärna en kommentar, men glöm inte att skriva namn så jag vet vem du är :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman...
Kul att se att det går bra för dig. Snart vänder hungerskänslorna och du kommer må som en gud....det bästa är att resultaten börjar visa sig så snabbt. Jag finns bakom dig...Kram kram

Ett litet peppord på vägen ifrån min mamma....hon gick ner 20 kilo på 10 veckor. Stay strong...

2007-03-30 @ 09:47:18
Postat av: Therese

Du är min nya förebild :D

2007-03-30 @ 14:49:34
Postat av: Anonym

Go Joy Go Joy ;) Hoppas vi känner igen dig om en vecka igen ;)

2007-03-30 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0