Dag 1

08.30
Jag ställde mig på vågen i morse, start vikten blir alltså 103.1 på min våg, min konsulents våg sa någonting på 105 kg men om jag inte vet exakt känns det inte lika kul ^^ Kan ta reda på det imorgon :)

Har precis varit ute och tagit en powerwalk i 30 min. Det var riktigt skönt förutom att jag läste fel på termometern och trodde det var två plus grader,... det var det inte.. det var MINUS två grader och jag gick ute i t-shirt i en halvtimme, duschen var behövlig när jag kom hem kan jag säga. Inte pga svett utan pga nedkylning haha!

Nu ska jag snart äta min allra första cambridge frukost ^^

Följ mig gärna ^_^

16.12
Oj jag är huungrig, men bara knappt två timmar kvar till middag, det kännsw bra ändå att känna att man gör något bra, något som fungerar!

Ah jag är jätte pepp, får se om jag är det på dag 3 också haha ^^

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0