Dag 63 - Sista dagen för den här gången

Oj vad snabbt det har gått ändå. Tänk er själva, 63 dagar utan mat. Jag vet att det är några av er som håller andan inför detta skräck scenario, men det har gått som himla bra. Lite fusk här och var, men ändå.
Det är mindre än två veckor kvar till studenten och jag är hela 20 kg lättare, jag har 9 kg kvar till min absoluta målvikt. Det är ingenting!

Jag började med min viktnedgång för sju år sedan. Då vägde jag 113 kg som 12 åring. Idag är jag 19 år, och väger 84,2 kg jag är alltså 29 kg lättare från då till nu. Och den 28:e mars 2007 började jag med Cambridge Kuren och vägde då 105,1 kg, idag, 63 dagar senare, väger jag 84,9 kg.

-------
Dumma blogg publicerade inte det här när jag ville att den skulle göra det, så jag får publicera det nu och göra en liten uppdatering.
Studenten var underbar!
Jag vill göra om det, varje dag!

Men nu så här efter känns allt lite grått och trist eftersom jag har tagit på mig alldeles för mycket jobb i sommar och det känns som att jag inte gör något annat om dagarna än jobbar och sover. (nej, inte ens äter)
Jag har börjat på en egen liten kur Cambridge. Jag äter helt enkelt Cambridge på jobbet eftersom det blir enkelt att göra så istället för att plocka med sig matlådor som blir äckliga när man värmer dem i micron. Gymet har även öppnat igen så jag ska ta mig dit på Torsdag och fredag. Får se lördag :$

Jag har mer eller mindre flyttat in hos René känns det också som. Jag är där nästan 24h/dygn ungefär 5 dagar i veckan. Eller ja inte nu när vi båda jobbar som vi gör, och det suger big time det med. Men hemma känns liksom inte hemma längre och jag känner nog att jag måste flytta hemifrån rätt snart.
Förhoppningsvis redan i höst.

Well det var en lite uppdatering och nya bilder och så kommer nog också snart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0