Dag 9

Sheet vilket träningspass det blev igår. Jätte skönt ^^ Förutom att den där receptionisten gick iväg medan jag värmde upp så jag fick vänta en TIMME på att få mitt kort... men själva träningen var kanon. Var helt slut när jag kom hem ^_^

Och träningen verkar hjälpa :)
Idag stod vågen på 98,6, dvs en viktminskning sen igår med 0,7 kg och en total viktminskning på 4,5 kg ^^ Så jäävla bra ^^

Igår träffade jag kusinerna också trevligt trevligt ^_^

Idag blir det luncha med Ullis, mer träning, träffa Pia och sen hem till Matilda och mata hennes katt och sen hem till Robban och Taru och mata deras katter haha. Dubbel kattvakt, inte det enklaste ^_^


Jag siktar på minst en total viktminksning på 6 kg till på tisdag ^^ Då har jag kommit halvvägs =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0