Dag 5

Ah! Under bar dag att vakna upp på :)

INgen jätte stor viktförändring idag, -0,2 kg, en total viktminskning med 2,5 kg :) Jag hade iofds hoppats på att komma under hundra idag, men imorgon kanske ^^ Imorgon ska jag börja träna på nautilus, ska träffa ja.. coachen eller vad man ska säga och provträna sen blir det simning och spinning hela veckan troligtvis nu när man har tid :)

Ja förutom i helgen då när kolsyrad sötnos kommer ^^

Och snart är det tisdag, då ska jag träffa konsulent Diana ^^

Tjipp Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Sven (storebror)

Heeeeeej hjärtat!! så glad jag blir när jag läser din blogg!! Det är jätte kul att höra att det går som smör för dig *hihi* Får jag komma på studenten o fira dig??? *hoppa o skutta*
*puss o kram*

2007-04-01 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0