Dag 20

Ah äntligen, dag 20, nu är det exakt 43 dagar kvar ^^ Skönt skönt :)
Vad som inte är skönt är att mitt utslag blir värre hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Men jag ska till vårdcentralen idag och förhoppningsvis få reda på vad det är.


Igår var en trevlig dag ^^ René och jag tog en filt, en termos vatten och lite te och satte oss i solen på Strömsholmen. Och så lekte vi hundra frågor (vi skulle bara leka tio frågor men det råkade bli betydligt mer) Det var jätte kul ^^ Fick reda på en massa roligt om honom *ler elakt* ^^

Sen var det fotar dags vid det gamla huset vid Lista. Fick ett par riktigt hyggliga bilder :) Dock vet jag inte om så många av dem passar in på vårat tema haha ^^

Idag stod vågen på 94,6 kg, det är en viktminskning sen igår med 0,8 kg och en total viktminskning med 8,5 kg :) Nu går det snabbt tycker jag.
Visserligen har jag fuskat lite de senaste dagarna.. fast åt det "positiva" hållet. Jag har liksom hoppat över middagen.. mest för att det har blivit för sent för mi att äta när jag har haft tid att göra det. Det är lite dumt.

Men men ^^
Idag blir det Bella-fika och sedan en visit hos René... igen :D Ja och skola förstås.

paj paj ^_^

Kommentarer
Postat av: Néa

Hej babe! Fan vad grym du är! Kram!

2007-04-18 @ 07:37:29
Postat av: En sorts storebror :)

Heeej raring!! du e bara bäst, bara så du vet det!!! Älskar dig, flickan!!! *puss o kram*

2007-04-19 @ 21:07:20
Postat av: zica

hejhej ville bara säga att jag är imponerad!! Du är jätte duktig, har själv beställt ina grejer nu och tänker följa dig =) Börjar på 95kg usch vill så gärna bli av med allt =( men nu ska jag kämpa som du =) tack!!!!

2007-04-19 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0