Dag 19

Ah gårdagen var väl helt fantastisk ^^
Så varmt och fint ute :)
Jag skulle ha åkt till Tuna Park med Malin igår men hennes lille Niclas höll på att få en tand så han var inte så pigg på det.
Såå jag hamnade hemma hos bakis René ^^ Och det slutade med att båda två mer eller mindre däckade i hans säng. Hans bakishet smittade av sig på mig, men det var mysigt ^^

Sen alldeles för tidigt var jag tvungen att gå igen för att åka hem och färga håret och göra mig i ordning för broderns födelsedagskalas. Även om jag inte är såå pepp för kalas med en massa gott på borden. Jag stannade inte särskilt länge utan åkte hem till rené och såg på film istället.. som jag självklart mer eller mindre somnade till ^^ Mysigt igen ^^

Men sen var det dags att åka hem och sova. Försökte se på Da Vinci koden ett tag men ... ni gissade rätt.. jag somnade ^^

Idag blir det träning och sen ska jag ut och fota för Projektet :)

Och vikten idag var 95,2 kg dvs en viktminskning sen igår med 0,2 kg och en total viktminskning med 7,9 kg ^^ Nu är det inte långt kvar till målet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0