Dag 11

Gårdagen var en ganska trött och sysslolös dag. Åkte till mormor och morfar och stod emot frestelsen. Det var godis ÖVERALLT! Men inte ens en munsbit *stolt över sig själv*
Sen var det katter som skulle matas och blommor som skulle vattnas :)
Och sen när jag kommer hem, gissa vad som står på köksbordet??? Jo typ världens största godisskål. Jag ser den varje gång jag går in i vardagsrummet. Fatta att suget är såå stort, och att man har tänkt "men bara en skadar väl inte" men en skadar massor, om jag inte kan stå emot nu kommer jag med all säkerhet gå upp i vikt igen när jag är klar hur snabbt som helst. Så jag försöker tänka mig den som en stor skål broccoli urk ^^. Fan jag ska ge igen på mina föräldrar en dag! Det är typ bara mina favoritgodisar i den också! Gnnn!!

Igår satt jag också med vid matbordet för första gången. Det kändes faktiskt helt ok, jag åt min svampsoppa och såg glad ut, den är min absoluta favorit och sen med en massa vitlökspulver i, mums ^^ Men man luktar ju därefter sen också haha ^^ Den är faktiskt riktigt delikat :)

Men till dagens vägning då :)

Dagens vikt var 97,7 kg :) En viktminskning med 0,7 kg sen igår och en total viktminskning med 5,4 kg :) Ah det går så snabbt ^^ Jag har snart kommit halvvägs!! Jag går i snitt ner ungefär ett halvt kg per dag ^^ Det är ju sjukt haha :)


Så till dagens aktiviteter, och tänkte även säga att jag kanske inte uppdaterar förrän måndag morgon igen :)
Idag ska jag städa så att det är fint och prydligt här när kolsyrad sötnos Krizze kommer och så ska vi ju mysa i soffan och se på anime, han ska smaska godis.. jag ska röka. Jag tror att det stora provet kan bli av ikväll när han ska sitta och moffa bredvid mig, men jag ska röka honom till stress eftersom han håller på att sluta röka.. undrar vem av oss som ger efter först.. jag vet att det inte blir jag :)

Sen ska jag dessutom vara fylle chaffis åt mina strängnäs släktingar och mina päron.. så då får Krizze följa med i bilen ^^
Jag ska i alla fall tydligen få betalt för besväret så jag klagar inte haha ^_^

Nähej nu ska jag se om jag hinner tvätta mitt stora lakan innan krizze ska hämtas.. men det borde jag, det ska ju gå snabbt ^^

Glad Påsk allihopa :)

Och som vanligt, lämna gärna en liten kommentar, bara en liten ^^




Kommentarer
Postat av: Maria

Glad Påsk, min duktiga vän :)

2007-04-07 @ 11:24:09
Postat av: Therese

Ett halvt kilo per dag är faktiskt helt sjukt. Fan va bra du är :D

2007-04-08 @ 18:05:29
Postat av: Gordillo

Hej Kny!
Kul att det funkar! Starkt att stå emot suget.. påsk med allt påskgodis kan inte vara lätt. Klarar du dig igenom det klarar du vad som helst.. :)

2007-04-08 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0