Dag 10

Ojj nu börjar det bli tvåsiffriga dagar :)

Tränade massor igår så jävla skönt då.. sån jävla smärta nu haha ^^
Var även och bytte några soppor igår. Tänkte att jag skulle prova tomat och jordgubb också.
Så jag provade jordgubben igår... oj... S-Ö-T!! Bleh tror jag måste blanda den med mer vatten om jag ska kunna dricka den igen.. yuck!
Får hoppas att tomaten är godare.. men jag har ju mina tvivel :S

Well vikten idag var 98,4 kg , en viktminskning sen igår med 0,2 kg och en total viktminskning med 4,7 kg :)
Trodde jag skulle ha gått ner mer med tanke på all träning igår ^_^

Men det kommer nog :) Snart är det tisdag igen :)
Och imorgon kommer världens bästa Krizze och hälsar på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0