Mått och måttligt gnäll

Idag är det tisdag och jag börjar bli rastlös som faan, men snuvan vill liksom inte riktigt ge sig! JAG VILL TILL GYMMET!! Det är en vecka sen jag var där nu ju :( Dom måste sakna mig massor därborta ju! Stackars Pasi är säkert ensam!

Nåja.. för att muntra upp mig själv tänkte jag att jag skulle publicera mina startmått och mina senaste :) Det kanske muntrar upp er också?



Om ni undrar varför jag stjärnmärkt mitt +5,5 under bysten så är det för att det är det första jag gått upp tack vare muskler ^^

Om ni undrar över 106,8 och bara -15,7 kg så är dessa mått gjorda typ 2 veckor efter att jag började med cambridge. Min startvikt var egentligen 112,3 och jag har därmed egentligen tappat lite mer än 21 kg :) Men mått är mått :)

Nu blev jag på mycket bättre humör ^^ -14,59 kg i fett är underbart ^^

Totalt har jag tappat 73 cm!!



Den 20:e maj, dvs min 23-års dag, är det dags för mig att göra min minnings-tatuering. Till dess vill jag ha tappat dessa 10 kg som jag har kvar. Det är lite drygt 12 veckor kvar till dess. Om jag klarar av att tappa 0,8 kg i veckan kan det gå! Jag ska verkligen försöka! Minningstatueringen blir gjord då oavsett, för även om jag inte tappat allt som jag vill tappa än, så är jag på mycket god väg och har förändrat hela min framtid! Jag vill aldrig tillbaka till mitt gamla liv!

Tatueringen ska påminna mig om det, varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0