Favoriter

Jag tänkte, jag gör det ibland, och då kom jag på att jag har många jag tycker om. Idag är en sån dag som jag går runt i min rosa dimma och bara älskar.
Men så tänkte en gång till och fick en idé, det händer också ibland, en idé om att jag skulle dela med mig av min kärlek, för det tycker jag om att göra. Jag tycker att alla ska älska minst mycket varje dag.

Så jag tar mina bloggkärlekar i kronologisk ordning :)



Jenny, den vackra.
Jenny är helt fantastisk. Vi går långt tillbaka, då jag bara var en liten parvel på 18/19 bast.
Jenny inspirerar mig för att hon ger tamejtusan aldrig upp. Hon är precis så som jag vill vara. Hur många gånger hon än må falla reser hon sig stolt och borstar av sig smutsen och går vidare varje gång.
Jenny är en av mina kärlekar för hon peppar mig precis hela tiden, oavsett om det gäller viktnedgång eller något annat.
Hon är en helt fantastisk människa som jag hade äran att få träffa för bara några veckor sedan för första gången, även om det känns som att vi känt varandra i evigheters evigheter!
En massa kärlek till dig!




Sandra, min lilla prinsesstårta!
Ärligt vet jag inte alls när jag och Sandra fick kontakt med varandra, det jag vet är att det är länge sedan. Men jag tror att Sandra är mitt största fan för hon verkar tycka att allt jag gör är awesome. Hon har aldrig något dåligt att säga. Vi gnäller och gnetar och tipsar och retar, nästan varje morgon pratar vi en liten stund om allt som händer runt omkring oss. Jag har nästan alltid stenkoll på vad hon gör om dagarna trots att vi aldrig träffats på riktigt.
Sandra är den som står där bakom mig och håller emot med pekfingret. Det kanske inte verkar vara så mycket att göra, men det är underbart att hon gör det! Det betyder otroligt mycket när hon ibland skickar små peppande sms bara så där. 
Sandra är också en sån ihärdig person, jag gillar verkligen såna, och hon ger aldrig upp, trots motgångar som kan tyckas vara nästan omöjliga att passera!
Underbara du!





Robine, den tuffa!
Robine är tjejen hela dagen! Hon sprudlar visst av energi hela tiden, oavsett vad hon gör!
Robine är någon som jag känner igen mig i fruktansvärt mycket och en otrolig inspirationskälla, även om jag inte känt till henne speciellt länge.
Något annat fint med Robine är att hon fotar vackert och gör vackra saker i photoshop, det gör jag också, eller gjorde, ibland får jag arslet ur vagnen. Men Robine gör det hela tiden och det inspirerar mig också förstås!
Robine har en vilja av stål. Nederlag är inte ett alternativ. Vilket jag älskar hos henne, hon går in och så gör hon det bara. Bara så där!
När jag blir stor, då vill jag vara en lika stor glädjespridare och inspiration som Robine!
Solljus till dig, massor, så du kan dela med dig av det!






Dessa är bara tre av de människor som står bakom mig. Mina vänner som peppar och talar om hur stolta de är över mig är mitt bästa bränsle!
Min familj som hjälper mig se lösningar på problem och stöttar mig i allt jag gör är fruktansvärt underbara och till fruktansvärt stor hjälp för mig!
Och alla ni som läser min blogg, alla ni som kommenterar. 
Ni är värda all lycka!
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, nu blev jag verkligen rörd :) KRAM

2011-01-06 @ 05:53:26
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Robine

Jag vet inte vad jag ska säga... Det är nog det finaste jag har fått skrivet om mig - någonsin!!

TACK, tusen tusen TACK för alla fina ord. Jag känner mig hedrad, lite generad och om möjligt ännu mer peppad att komma dit jag vill. Tack för det!!

2011-01-06 @ 20:01:44
URL: http://varstafeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0