12 dagar kvar :)

Igår stäädade jag mitt hem. Badrummet köket och hallarna (jag har två) blev gnistrande rena och luktar nu mycket fördelaktigt! ;)

Sedan hoppade jag och Mahulda iväg och kollade runt lite grann i olika inredningsbutiker och jysk (nej jysk räknas inte riktigt som inredningsbutik). Jag hade önskemål om att få åka till stadens stora shoppingcenter Tuna Park och köpa ett par shorts som jag tittat på på stadium, de där i storlek 44 ^^ Nu är de inköpta :)

Här är de:



Men vi hamnade självklart på lite andra butiker också. Bl.a på cubus där de hade rea på jeans. 149 spänn sålde de dem för. Jag var skeptisk. Det finns aldrig något i min storlek på cubus. Eller någon annan butik än kappahl och lindex för den delen. På stora avdelningen förstås. Men jag och Mahulda konstaterade att vi nog inte är så långt ifrån varandra i storlek längre och att jag nog bara hade någon storlek större än hon så jag provade 44-46 eftersom shortsen hamnat på den storleken. Började med ett par stretchiga jeans i strlk 44, för stort. Fanns inte i 42, provade 40, för litet. Nå väl. Hittade ett par jeans som jag blev fullkomligt kär i. SÅ JÄVLA SNYGGA, och SÅ JÄVLA JAG. Bara storlek 42 kvar, inte stretchiga. Men jag tänkte att jag provar väl iaf på kul. Dom gled på. Så awesome. Lite tighta, men HELT OKEJ med tanke på att jag planerar att tappa några kilo till!

FATTAR ni?! JEANS! Jag?! Jag har inbte köpt ett enda par ostretchiga jeans på nästan 4 år. Framförallt inte någon annan stans än lindex eller kappahl. Jag är så lycklig!

Här har ni dem:

Framsida


Sida


And the ass förstås ^^


På bilden ser man också mitt nya linne/nattlinne. Det är ett nattlinne, men jag såg nu när jag tog bilderna att det är ju ganska snyggt att ha på dagarna också liksom ;)

Jag fick även två aaasmysiga tröjor ^^ Jag är ganska nöjd ^^


STORLEK 42 FFS! Jag har aldrig någonsin fått på mig det i byxor. Aaaaldrig!

Idag blir det lite plugg, konsulenten ikväll och diskutera utbildningar och stuff också, och sen tuff t-box på kvällen. It´s gonna be legendariskt =D



Minns ni det här förresten: 



Det gör inte jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så jävla grymt snygging!!! Underbart med fina kläder i mindre storlekar - åh vad kul!!!! GRATTIS!!!

2011-01-26 @ 12:37:59
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Pletten

Ja jädrar i min lilla låda- awesome!:D

2011-01-26 @ 16:40:17
URL: http://plettensviktblogg.blogspot.com/
Postat av: Robine

Fan va sweet!!! GRYMT! 42.. du är ju yttepytteliten ju! :D

2011-01-26 @ 23:19:24
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: fia

Shiet kvinna! Du har ju mindre storleek än jag! Stolt över dig snygging!

2011-01-27 @ 11:42:36
URL: http://sagacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0