Jag har tur!

Det finns mycket jag är tacksam för. Jag är tacksam för vänner som ställer upp och lyssnar när jag gnäller, för en underbar familj som gör allt för att jag ska ha det bra, och för att jag själv orkar och får hjälp från olika håll att rycka upp mig själv.
Igår fick jag i alla fall lite hjälp även om jag började dagen själv med en positiv inställning :)


Igår ringde min mormor mig medan jag var på ica för att handla bröd som jag mer eller mindre skramlat ihop till och frågade om jag ville åka och handla eftersom jag sagt tidigare att jag hade nästan tomt hemma. UNDERBARA MORFÖRÄLDRAR de gav mig en hel pappkasse med mat! Så nu kan jag leva ett bra tag till! Verkligen underbart!
På morgonen fick jag ett sms av tuna park, Eskilstunas största (men inte så stort) köpcentrum om att de hade en massa kuponger. Så jag kollade upp det och hittade dels en kupong på intersport där man fick 20 % på en vara och en på stadium där man fick handla 3 par skor till priset av två. Ringde genast till mamma och förklarade att mina träningsskor är sjukt trasiga (de har varit med i några år, trogen tjänst förstås) och hon gick med på att åka ut och titta och låna mig pengar om jag skulle hitta något.
Så jag fick tre par nya skor. Ett par träningsskor, ett par löpskor och ett par nya sneakers :)
Träningsskorna:

Reebok Blast Mid

Löparskorna:

Adidas Response Stability


Och mina nya sjuka sneakers:

Adidas Hoop 2 Mid W


Nu vill jag att snön ska smälta så att jag kan gå ut och prova mina nya löpardojor och ha mina nya fina sneakers ^^
Träningsskorna invigs imorgon på gymmet!

Aaawesome =D

Alla de här skorna tillsammans skulle ha kostat 3100, men tack vare kupong och redan nedsatta priser fick jag alla tre skorna för 1300 :)
Mycket nöjd!


Inte nog med det så får jag fruktsallad med vaniljkesella idag, och lyx med en blåbärssemla ^^
Underbara lördag =D



Kommentarer
Postat av: milla

Skiitsnygga skoor!

Jag är sneakersfreak!!! älskar sneakers i alla former och färger! =)

Också dom andra skorna var supersnygga! Gillar det rosa ;)

2011-02-19 @ 15:31:57
URL: http://gloorious.blogg.se/
Postat av: Danielle

Coolt! :D Älskar när man gör kap! Och hatar att inte ha pengar...

2011-02-19 @ 19:32:55
URL: http://grammet.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, kap är kul!!! Testa löparskorna på löpbandet! :-)

2011-02-19 @ 23:06:53
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: Jenny

Ha ha ja en viss skillnad i stil!! Men ingen fara - du får låna mina pumps när som helst! Hi hi... KUL att se att det går så bra för dig. Kram

2011-02-20 @ 08:30:48
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Robine

Uuuuuh!! Sjukt feta skor!!

Mig vill också haaaaa!!

2011-02-20 @ 12:32:13
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0