Gympozz

I Eskilstuna har vi ett litet ställe som kallas för Gympozz, det är egentligen eskilstuna gymnastikförenings projekt och de erbjuder olika gruppträningar från Les Mills (googla) och lite annat smått och gott. vi som jobbar inom landstinhet betalar bara 500 kr per termin och då får man gå på hur många pass i veckan man vill. Jag ska nog bli medlem igen så fort mina pengar från csn kommer för när jag kollade deras nya höstprogram nu så såg jag att de fått AFRODANS *kvider lite och ser löjligt lycklig ut* jag bara ääälskar afrodans! Det är typ det roligaste som finns! OCH då vet jag att F kommer vilja följa med mig aha aha!

Meen hur som helst, jag kanske borde släppa ut hemligheten nu och sluta låtsas som ingenting för det bara spritter i mig!! På måndag. Måndagar är bra dagar! Först inlåsning i tre dagar (okej några proomenader lär det nog bli, och en hel del kjedjerökning) eftersom de första tre dagarna inte ens är roliga för andra att skratta åt. Sen kör jag på. Tills jag slutar. Hur länge tycker ni att jag ska köra den här gången? Egentligen har jag ju hela vintern på mig... så länge jag får dricka te är jag ganska nöjd.

Jag åt min sista chokladkaka igår, tänkte att jag skulle försöka hålla mig ifrån sånt gegg nu innan jag börjar... Blir mycket jobbigare att börja annars.

Så vad tycker ni då? Förra gången var det 9 veckor och 21 kg, det kommer behövas mer den här gången.
Hmm kanske bara ska gilla läget som jag oftast gör? :)

Kommentarer
Postat av: Robine

Sv: Tack för din fina kommentar!!

Ja, visst är det knäppt va? Men väldigt skönt när man hittar något som hjälper en ut ur det där bara-stoppa-på-sig läget.

Förr åt jag så fort det fanns något att äta - som att jag var tvungen ÄVEN fast jag inte var hungrig eller speciellt sugen. Det gick bara per automatik.



Vad är det du ska börja med igen förresten?

Vad händer på måndag? Och varför väljer vi just måndagar? ;)



Kram och hej!

2010-10-15 @ 18:28:31
URL: http://varstafeta.blogg.se/
Postat av: benita - 56 kg

Tack för ditt besök och din kommentar.

Min startvikt är hemlig och den håller jag ett tag för mig själv.



krams!

Postat av: Maj

Haha du har helt rätt med psykopat testet!! :P haha, smart tjej! :D

2010-10-16 @ 00:52:47
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0