Födelsedagsfirande :)

Det är förstås inte jag som fyller år för då hade ni ju redan vetat det ;)

Det är världens bästaste bästa vän Ulla som fyller år idag. Jag påpekade visst "Jaa du Ulla, nu blir du gammal.." och fick snabbt svaret "Ja men du är ju äldre..." Hah! Ångest! ^^ Love her so much ^^


Annars då? Dagen har gått ut på att hitta födelsedagspresent... det gick ganska snabbt iofs, men jag drog ut på det lite.. ehe... Segis är jag ^^


Imorgon är första dagen med PT! Iiih kvart i elva ska vi träffas han och jag! Läskigt ska det bli :O
Vet inte alls vad jag ska förvänta mig och jag är faktiskt riktigt förväntansfull och spänd ^^ Lite orolig också.. Nervös framförallt aha ^^ Jag kommer säkert vara jätteawkward och skratta en massa åt mig själv och min tjockishet som jag normalt gör när det handlar om fysik och fysisk aktivitet =D
Men han verkar vara en ganska skojfrisk kille iaf så jag hoppas på det här! Det enda som är dumt är att kvart i elva är en ganska knölig tid... jag brukar ta första shaken vid nio... men imorgon får det bli vid tio så att jag har energin till att träna hårt (vilket jag hoppas att det blir) och jag vill ju inte liksom sitta där och inte orka...
Sen är jag lite nervös inför vad han ska säga om att jag går på cambridge och vill träna ganska hårt... vet att många tycker att det är en dålig idé... jag tycker inte att det är det så länge man lyssnar på sin kropp och kan ta in de signaler som den skickar när den inte mår bra.

Kroppen har alltid rätt när den mår dåligt! MEN man ska heller inte "känna efter", när kroppen mår dåligt så kommer den tala om det ganska tydligt i form av yrsel, matthet, orkeslöshet, allergiska reaktioner, illamående, etc. Att det gör lite ont är trams! Det ska göra ont! Träningsvärk är bra, man märker lätt skillnad på träningsvärk och skadevärk. Känn efter var exakt det gör ont..  Om man är osäker, fråga de som jobbar på gymmet, de har ofta bra koll.

Jag bjuder förstås på en liten bild idag också. En lite mer seriös jag för en gångs skull. EnJoy ;)


Jag hoppas på att hamna under 106 kg imorgon! Håll tummarna för mig!
Nu ska jag sätta mig och vänta på Suzans dragning. Jag vill VINNAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0