Bra dag :)

Har haft en bra dag som började med promenad, sen åkte jag iväg till morföräldrarna och myste lite hemma hos dom och sen åkte jag och mormor och kollade på jacka åt mig.. dock hittade jag ingen.. antingen passade dem inte min stil eller så passade de inte min storlek. Jävligt trist, men så tänkte jag att då köper jag en när jag gått ner i vikt istället och har det som en liten belöning ;)

Sen hamnade jag hemma hos mamma och tog det lugnt ett tag. Åkte sedan iväg till konsulenten och vägde in mig. Men hon var bortrest så det var hennes son som var där. Han verkade lite obekväm vid att mäta så det blev det ingen. lånade ett måttband och mätte mig själv hemma hos mamma sen. Lägger upp alla mått imorgon.

Nu på kvällen var en vän över och fikade lite och då slog tröttheten och mattheten till väldigt plötsligt. Känner att kroppen är lite sliten och att dag 3 närmar sig. Tanken är att jag ska gå till gymmet imorgon bitti, men om jag är trött låter jag nog bli. Dag tre är ju ändå den värsta dagen. Och jag ska ha en kompis över på eftermiddagen så det kan kanske vara skönt att softa lite på förmiddagen. Vi får se helt enkelt :)

Jag är fortfarande grymt positiv och även fast den fanns både chips och godis hos föräldrar och morföräldrar har jag inte ätit något, funderade inte ens över det. Det var inte för mig. 
Har fått beslut från csn idag också så jag väntar pengar vilken dag som helst. Kanske ska man ta en tur upp till stockholm då? :) Kan ju vara mysigt. Jag vet i alla fall en affär som jag ska besöka då. Bara för att jag kan ;) Mmhm!


Nu ska jag avsluta dag två med mys i min säng. hör och häpna jag har till och med fått i mig alla liter med vatten idag. Aweosme! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Yay! Nu är det dag 3, kommer vara en finfin dag för dig!

2010-10-20 @ 07:09:32
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0