Untzdag

Untz, untz, untzdag!

Som jag förutspådde blev det inget gym igår men det blir det idag. Idag har jag ett heltidsjobb på gymmet tänkte jag. Jag ska strax packa väskan med diverse gott (proteinshake och frukt) sen ska jag hoppa ner på gymmet och planerar att vara där mellan 11 och 13.30, dvs 2½ timme. Sedan eventuellt ta en liten solning, Sen hem och käka lunch och chilla en liten stund men sen är det baara att släpa tillbaka rumpan till gymmet för att värma upp en timme innan t-boxen, vid halv fem - fem, med lite spinning intervaller och sedan löpning :)

Siktar på miiinst 2000 kcal idag!


Snart är det dags för biggest loser veckan också. Är ni nyfikna? ^^

Gårdagen var ju lite av en flopp då utskicken till, bl.a, arbogaborna inte hade kommit ut förrän igår. Dvs det var ingen som visste att vi var där ens ^^ En kund kom ^^
Så alla ni där ute som bor i Arboga. På Storgatan i IOGT:s lokaler, tisdagar mellan 18.30 och 20.30! Där hittar ni mig! Kom och se vad Cambridge är frågan om ;)

Sneak-a-peak: Strängnäs, Flen och några städer till, håll utkik, snart invaderar jag er också!

Det är mycket som händer just nu, Diana skulle idag kontakta Cambridgekuren HQ för att reka om vad det är som krävs för att jag ska kunna bli egen Cambridgerådgivare (jo för det heter inte konsulent längre) och efter det är det stora planer på G. Än så länge bara i funderings-stadie. Men om det blir verklighet så kommer det vara så himla superkul och jag känner mig sjukt lyckligt lottad som får vara en del av det! 

Nej, nu iväg till gymmet!



Kommentarer
Postat av: Chrissan

Spännande!:)

2011-03-31 @ 16:45:33
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0