Som en påse älgknän ungefär.

Igår var en nice dag! Kvällen slutade klockan 8 (sommartid.. tror jag?) i morse då jag anledde med taxi vid min port. Med en pizzaslice i munnen damp jag in i mitt hem och tokdäckade på soffan. Rödvin och jag vi är kompisar. Det är dock inte rödvinet och min kropp idag. Magen hatar mig och huvudet undrar vad som hände med alla de där glas med vatten jag hade tänkt att jag skulle dricka under kvällens lopp. 

Idag blir det nog inte mycket gjort, utan jag planerar att ligga här och sippra i mig vatten ^^

Är huvudet dumt får kroppen lida. Det är väl så ^^

Tur att det var en riktigt, RIKTIGT, rolig kväll i alla fall :) Helt klart värt det!
Locket för örat är mindre kul...

Jag längtar verkligen efter sommaren.

Kommentarer
Postat av: Robine

Va fin du är :)

Och åh va skönt med en riktig pizza-vin-utekväll. Det vill jag också ha!!

2011-03-28 @ 18:50:40
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0