Nu vet jag ju hur man gör...

...så jag tänkte satsa på en härlig träningsdag idag också. Vi får väl se dock hur många kcal det blir. Vet inte om det är möjligt för mig att bränna 2000 kcal utan min älskade t-box ^^

Men jag lär ju sikta mot 2000 kcal i alla fall! Detta är uppvärming inför biggest loser veckan. Vilken jag tänkte berätta om idag.
Jag har dock inte satt någon exakt vecka för det än, men jag hoppas att det blir i april nu iaf. Krävs lite rekning av mig innan bara :)

Knys Biggest-Loser-Vecka kommer i alla fall att gå ut på att träna ungefär lika intensivt som de gör i amerikanska biggest loser. Dvs minst 6 timmars gymmande varje dag i en vecka (nåja 5 dagar i alla fall), det kruxiga med det här är att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp det. Det krävs en HIMLA massa diciplin för att hålla sig sysselsatt i 6 timmar liksom. 

Så jag rekar övningar och kommer så småning om lägga upp någon form av schema på hur dessa fem dagar ska se ut. Naturligtvis kommer det inte vara 6 timmar inne på gymmet utan kanske 1 timme promenad utomhus, kanske jag provar på klättervägg någon timme... ja ni vet lite sånt där kul som de gör i Biggest Loser, fast på Kny-vis! De 6 timmarna behöver heller inte vara precis sammanhängande. 

Varför vill jag göra detta då?
Jo för att jag vill utmana mig själv! MASSOR! Och jag är jävligt nyfiken på hur man mår när man tränar så, och hur mycket det finns utrymme för att gå ner under en sådan vecka. 
Plus att jag vill träna så mycket jag kan medan jag fortfarande har tid. Snart är det sommar och en massa grejer händer, förhoppningsvis har jag mer tid än jag tror då, men för att vara säker tränar jag järnet nu!

Oh, oh, BTW! Jag är lite stolt ^^ Jag fick mitt eget skåp på gymmet igår =D Nu känner jag mig som en av de där "fitnessmänniskorna". Iofs har jag gjort det ett tag eftersom nästan varenda människa känner igen mig på gymmet och hejjar... De är inte alltid där när jag gymmar... men jag är visst alltid där när de gymmar ^^

Jag gillar mitt nya liv :)


Jag bjuder på en "Robine-pose" så här på morgonen. Bara för att hon alltid peppar, och för att hon är så sjukt snygg och för att jag vill vara som henne.. så jag försöker ;)
Jag ser ju dock inte ens hälften så cool ut som hon gör... fail! ^^

Klicka på Robine så kommer du till hennes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Robine

Men, HIHI Gulle du va go du är!!

Nu blir jag ju alldeles glad och varm i hjärtat! :)

Tack för att du skickar pepp och stöd!



En Biggest vecka låter feting awesome och GRATTIS till ditt eget skåp :D



Heja!

2011-03-31 @ 11:08:05
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: victoria

Vad spännande med biggest loser vecka, ska bli kul å se hur det går för dig! :)

2011-03-31 @ 11:32:29
URL: http://victoria.shapemeup.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna gå runt i en onepiece ute?

2011-03-31 @ 11:54:13
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0