Imorgon är det 14 dagar kvar

Ni dör säkert av nyfikenhet om vad det är jag har haft för mig de senaste dagarna? Allt hemligt tissel tassel? Jag tänkte jag skulle berätta men inte helt i detalj, inte riktigt än ;)

Ett tag nu har jag känt att Personlig Tränare (PT) är något som jag skulle vilja syssla med. Har hört mig för lite grann om utbildning etc. Jag har också ett tag funderat på det här med att starta företag och vara min egen chef, det skulle jag gilla och har då haft en speciell sorts butik i åtankarna och det är på G nu. Inte butiken men själva företaget kommer startas inom en väldigt snar framtid. Affärsplanen är mer eller mindre färdig och det enda som saknas är nu budgeten, som är lite svår att göra än så länge. 

Till att börja med ska jag utbilda mig till cambridgekonsulent och jobba extra hos min egen konsulent, och på så sätt jobba ihop till en kundkrets och göra marknadsundersökningar. Jag ska knyta lite kontakter här och var under denna period också. 

Företaget som jag ska starta nu kommer vara ett företag där jag säljer tjänster så som föreläsningar och erbjuder kunder som i första hand går på Cambridgekuren personlig coachning, personlig träning (lite senare) och enklare gruppträning med mig som instruktör. 

Det är allt jag tänker säga hittills, men det kommer komma mer spännande saker ;)


Imorgon ska jag börja öva på att vara personlig coach och tränare på en kompis som ska börja träna och behöver lite pointers och motivation. Det ska bli mycket intressant och förhoppningsvis utvecklande för oss båda. :)

Annars ser veckan ut så här:

Måndag: PT på förmiddagen och sedan till gymmet och sedan t-box på kvällen
Tisdag: Gymmet på förmiddagen eventuellt ett besök på den lokala boxningsföreningen för ett motionspass på kvällen.
Onsdag: Gymmet på förmiddagen och (förhoppningsvis) t-box på kvällen.
Torsdag: Yoga på förmiddagen och core och yoga igen på kvällen.
Fredag: Yoga på förmiddagen och sedan gymmet (kanske tvärt om)
Lördag: The Nike Blast Stockholm
Söndag: Vila! Jag kommer nog behöva det.


Tänkte även försöka klämma in lite joggingturer där emellan. Men jag har en känsla av att jag kommer vara rätt slut ändå :) Man får passa på medan man har tid ;) Måste försöka lägga upp maten på ett bra sätt den här veckan eftersom förra veckan blev lite av en katastrof när det gällde den delen. 

På tisdag ska det även shoppas ett par asfräna shorts jag hittat på stadium från Soc. I STORLEK 44 (provade dem idag) DEN NI!

Önskar eder alla en angenäm kväll och återkommer med vägning imorgon... finns viss risk för att ni blir besvikna dock känner jag! Men man ska inte ropa.. eh.. nej(?) i förskott!

Må GOTT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt och spännande det låter! Verkligen härligt! :-)

2011-01-24 @ 08:27:27
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: Thea

Det låter ju hur kul som helst! Spännande!

Bra att få öva upp sig på en kompis.



Önskar dig lycka till!

2011-01-24 @ 10:44:36
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Pletten

Vilken härligt inspirerande blogg!!:D Jag blev tipsad av Jenny att titta in här, och det var helt rätt! Dig kommer jag absolut att följa, underbart!

2011-01-24 @ 14:33:25
URL: http://plettensviktblogg.blogspot.com/
Postat av: Elin

Va spännande! Lycka till med allt! Ska hålla tummarna för att det ska gå bäst! :)

2011-01-24 @ 18:50:50
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Robine

FAN VA KUL!!!!!!!!!!!!!

Åååh va jag blir avis, vill också också också!!

Säg till om det finns plats för en tjänst till i din affärsidé, jag har själv lite idéer som kanske kunde vara till nytta ;)

2011-01-24 @ 22:25:24
URL: http://varstafeta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va kul, ligger någon dag efter med att läsa bloggar! Är så glad för din skull!

2011-01-25 @ 06:39:25
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0