28 dagar kvar :)

Ny vecka och nya mål! ^^

Tappade den här veckan 2,5 kg och det är jag väl ganska nöjd med men jag vet att jag kan göra bättre än så. Idag står simning och boxning på schemat så jag kommer nog vara rätt slut ikväll :) Boxningen är dock inget säkert kort med tanke på ryggen, jag kan inte riktigt böja mig som jag vill. Jag ska känna efter framåt kvällen :)

Dagens vikt var 93,6 kg, en viktminskning sedan igår med -0,3 kg och en total med -18,1 kg! Straffar mig själv med att gå och träna åtminstone nånting varje dag den här veckan. Vill straffa mig själv för att jag fuskat så mycket den här veckan (alltså ni får ta det här med en nypa salt, jag har inte direkt ätit gräddbakelser). Ju mer jag äter desto mer träning blir det!
Allt handlar om att straffa sig själv på rätt sätt. Vanligtvis straffar jag mig själv med att äta onyttigt och gräva ner mig i min olycka. Men jag känner att det här sättet att utföra straff är mer effektivt på mig, och passar mig mycket bättre. 



Jag har roliga nyheter dock, ni har säkert sett det före jag såg det, men jag är glad, tacksam, hedrad, ja allt. 15 personer följer mig numera med bloglovin och de senaste dagarna har jag haft ca 40-50 läsare varje dag! Helt sjukt att så många människor kan tycka att jag har något vettigt att skriva ^^

Men jag blir mycket glad! Tack för att ni läser, det får mig att känna att det jag gör är viktigt för andra också, och inte bara för mig själv!

Idag är det måndag och det är för många som denna måndag innebär "dag 1". Jag önskar er all lycka, även er som inte har dag 1 idag givetvis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack KnY! För mig blir det dag 9 på omstarten. :-) Känns toppen så det är bara att köra på. Ha en härlig dag!



KRAM

2011-01-10 @ 10:11:01
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: Katta

Jättebra resultat ju!! Stort grattis :D KRam

2011-01-11 @ 17:14:32
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0