Men GRR!

Näs-svalget sticks och svider, ögonen svider, huvudet känns tungt och min kroppstemperatur är ungefär 1½ grad högre än den brukar vara.

JAG HAR INTE TID MED DET HÄR!!

Ringde just och avbokade T-boxpasset ikväll och det känns alltid litegrann som ett misslyckande. Nej MASSOR som ett misslyckande. Innan jag hade bestämt mig brukade jag boka en massa pass och sen blev hälften av dem avbokade pga jätte dåliga anledningar. Jag känner mig tjock när jag avbokar.

Och jag vill så gärna gå ner de där 0,3 kilona till på fredag.. 0,3 ffs.... Jag vill! JAG VILL!

Kränger i mig min kurering ikväll och hoppas på att kunna göra en last-chance workout imorgon. 
Är inte sjuk än, men känner mig inte frisk. Vill inte bli sjuk. Måste motarbeta.

Håll tummarna för att jag känner mig pigg imorgon när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0