Jäkla-skit-vikt!

Nä nu är det faktiskt inte ens roligt längre. Jag äter och tränar precis som jag ska men vågen bara uppar och nerar sig precis hela tiden. Jag väger mig ju varje dag nu eftersom jag måste hitta balansen. Jag kan inte tänka mig att jag stoppar i mig för mycket och jag vill absolut inte tro att det är så för det känns som att jag kan vara på väg åt farliga håll om jag intalar mig det. Så jag ökar mitt kaloriintag och ser vad som händer och ger det några dagar till. Om det inte vill fungera kommer jag gå till min PT och gråta och säga "Det gåår inte! Hjälp mig, vad gör jag för feel?" Till dess ska jag skriva matdagbok för att han enkelt ska se vad det är som är fel i vad jag stoppar i mig och vad jag tränar. Jag kommer dock inte publicera den här, utan har fullt schå med att skriva ner den överhuvudtaget och räkna kalorier och grejer hah ^^ Även om det inte är svårt... men vad som däremot är det är att äta 2000 kcal/dag. Speciellt när man håller sig undan kolhydraterna. Frukt och grönt innehåller inte så mycket kalorier liksom ^^

Hur går det med min utmaning då?

Jo fifan! Här rullar det på och jag har hittills tränat 6 pass den här veckan. Har träningsvärk som aldrig förr ^^
tänker inte avslöja min kaloriförbränning förrän på söndag (fast jag kanske råkar fusk-nämna något imorgon?) för på söndag blir veckans sista träningspass, och det kommer bli ett alldeles utomordentligt pass för då mina vänner ska jag åka till Strängnäs och träna på Hälsoskaparna med inga andra än Robine och Isabel! Ska bli såå himla kul att träffa Robine! Isabel och jag har ju redan träffats ;)

Annat kul som händer då? Jo jag fick VG på senaste enhetsuppgiften, men det var väntat ;)

Nu alla ni som bor i Eskilstuna och Arboga! Snart kommer jag. Jag väntar nu på papper ifrån Cambridgekuren i Stockholm som ska ge mig tid och plats för kurs, och så fort den kursen är klar så kommer jag jobba på Vikt och Hälsa i Eskilstuna som konsulent några dagar i veckan, men också i Arboga på tisdagkvälllar. Så fort jag vet mer exakt när jag kommer börja skriver jag självklart ut det :) I och med att jag och min egna konsulent fick Arboga blev det också klart att Kny kommer tjäna helt okej pengar när jag börjar jobba, vilket är en grym trygghet för mig, och ett stort steg eftersom jag hade tänkt jobba gratis för min konsulent.

Planen är på väg att skrida i verket (säger man så?) och pengarna som tjänas in i detta kommer gå till mestadels mitt nya företag, men jag har TVÅ saker jag ska köpa. Dels ska jag köpa PT-utbildning och dels en ny mobiltelefon. Ja tänka sig va jag känner faktiskt att jag VILL ha en smartphone, jag som spottat på iPhonen sedan den kom (jag ska dock förstås inte ha en iPhone).

Jag är för övrigt bäst på att ta ut segern i förskott! 

Idag har jag annars en ganska slö dag då jag passar på att tvätta alla träningskläder, sova och se på simpsons. Strax ska lite mat intagas. Eller ja.. ganska mycket mat faktiskt. Phew, jag är fortfarande mätt efter en frukost på 500 kcal med bara 75 av dem kolhydrater i form av havreringar.

Här får ni en bild på mig efter 3 dagar och 6 ganska intensiva träningspass:



Goood daag allihopa ^^

Kommentarer
Postat av: Danielle

Halloj! Hittade din blogg genom Robine för ett tag sedan och läser här med jämna mellanrum. Du är grymt duktig!



Konstigt att du inte går ner... Kan det vara så att du äter alldeles för lite i förhållande till hur mycket du tränar? Kroppen släpper ju inte gärna ifrån sig fettet om den inte får ordentligt med mat. :/



Hoppas du får någon rätsida på det där, du har ju gjort ett grymt jobb hittills iaf så jag tycker att du kan vara väldigt nöjd med dig själv.



Tjipp!

2011-02-05 @ 01:12:40
URL: http://grammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0