Fluff-fluff!

När jag är sjuk blir jag alltid sugen på "tycka-synd-om-mig-choklad" men eftersom jag har vägning imorgon så blir det inget sådant.
Suzan skrev för ett tag sedan om Proteinfluff å idag tänkte jag att jag skulle prova det.
Här har ni receptet:
200 g frysta bär (jag tog blåbär för det är min favourite!)
0,5-1 dl vatten
30 g proteinpulver i valfri smak (jag hade bara choklad)
Mixa bären och vattnet till pure och blanda sedan i pulvret och vispa tills du blir blå (nämnvärt är att jag inte har någon elvisp, om du har en sån; använd den!)
Hela kalaset går på ca 200 kcal och är mumsigt som tusan. Lite som ljummen glass ^^
(den skålen på bilden är typ bara 1/6 av allt fluff som blev så det ska nog räcka hela dagen ^^)
Det ska jag mumsa på idag :)




Och så blir man lite gladare för tungan blir blå av blåbären ^^
Jag vet jag är typ 5 och tycker sånt är JÄTTEroligt ^^

Kommentarer
Postat av: suzan

vispa hårdare!!!! =)

2011-02-24 @ 13:46:16
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Jenny

Snygg tunga babe!! Självkart får vi fixa till snygga naglar till dig i sann Nintendo-anda!! KRAM min fina favorit!!

2011-02-24 @ 17:03:42
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Re: tack för din kommentar! Trevlig helg!

Postat av: Katarina

Det där ska jag definitivt prova någon dag :) Så fort vi köpt bär!

2011-02-28 @ 12:55:53
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0