Vafalls!

Jag hoppas att den här dagen tänkte ha samma svängar som igår. Min torsdag börjar nänmnligen också dåligt med att tanten jag pratat med på Arbogas Arbetsmarknadsförvaltning (vare så?) ringer och säger att hon minsann inte kan lova bort några bord utan att jag måste tala med den som är ansvarig för marknaden (jag trodde ju att det var hon?!). Men bord finns det kvar, sa hon. De kanske har ett annat pris bara, sa hon. Inga problem, sa hon Jag fick ett nummer till en annan tant som säger raka motsatser till den första tanten. Vi har inga bord kvar, sa hon. Cambridge Viktprogram kanske inte passar på en påskmarknad, sa hon. Priset var billigare än det jag hade fått, sa hon.


Du kan dela ut flyers, sa hon.

Så ja.. tillbaka till ruta ett då, men vad gör man inte? :) Billigare för mig blir det ju hur som helst.

Den andra tanten var det faktiskt lite synd om. Hon var den som anordnade kartor över marknaden och organiserade vem som skulle stå vart. Kartorna var redan ritade så jag hyser faktiskt inget agg alls mot att hon inte ville göra om allting. Jag vet exakt hur krångligt allt är när det är en massa människor som ska försöka samverka.
Så ni kommer inte hitta mig vid ett bord på lördag, men håll koll! I´ll be around ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0