Ujujuj!

Imorgon är det fredag, dag 1 av de 100 dagarna som komma skall! Jag är taggad! Jag är redo! Jag är så jävla nyfiken på vad dessa 100 dagar tillsammans med Robine och Lina kommer att ge. Jag är sjukt nyfiken på vad jag kan göra under dessa hundra dagar. Vad jag kan åstadkomma. Var jag kommer vara när dessa hundra dagar är över den 17:e Juli (då jag även kommer hem ifrån Öland och sommaren brukar vara slut). 

Vad är på gång?
Jo lite snabbt så hära:
  • Idag har jag planerat mina 100 dagar (yepp nästan varenda en av dem, jag går in hårt! Läs mer om det imorgon!)
  • Tydligen är det JÄTTE-på-gång att jag ska bli egen Cambridge Rådgivare och därmed ÄNTLIGEN starta mitt eget företag.
  • Massor av nya städer kommer snart ha en Cambridgeåterförsäljare/rådgivare!
  • Massor av spännande idéer tillsammans med mitt gym.
  • Jag kommer om ca 1 månad vara färdig undersköterska. (Inte för att det känns jätteviktigt längre, men kul blir det, en till studentfest? Vem vill komma?)
Men framförallt studar en miljon idéer om mitt företag runt i mitt huvud, jag måste lägga om mitt träningsschema och imorgon är det vägdag! Yeayeliyeay!



Kommentarer
Postat av: Robine

Du är GRYM som gjort upp en plan för de 100 dagarna och JA jag vill komma på fässt!

2011-04-08 @ 00:52:55
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Katta

Knyyyyyyyyysen! Jag har saknat dig!!!! :D på torsdag smäller det och på fredag då jävlar är jag tillbaka med en videoupdate och allting är tillbaka i sin ordning :D kraaaaaaaam

2011-04-08 @ 09:31:53
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0