Någonting för dig?

Min fina Robine har just nu en tävling och utmaning som jag tycker att alla kan vara med på:

Så hära ser den ut:



Klicka på bilden så kommer du till tävlingen :)

Tävlingen går ut på att under 100 dagar förändra ditt liv. Oavsett om du vill upp eller ner i vikt, om du vill springa en mil eller bara bli mer fit helt enkelt.
Klicka på bilden och läs mer!

Själv kommer jag tävla lite för mig själv, och det handlar mest om att jag inte vill misunna någon att vinna dessa fantastiska priser! Hade jag varit i startskottet av min resa, och om jag inte redan hade haft 10 PT-timmar och inte kände att jag hade så bra koll som jag känner att jag har hade jag tävlat utan att tveka, men nu känner jag att det finns personer där ute som behöver de där priserna mer än jag behöver dem :)

Såå ni kommer kunna följa mina hundra dagar här! :)

Skynda er att anmäla er, imorgon är sista anmälningsdag!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Tackar för tipset och joinar utmaningen :)

2011-04-07 @ 08:46:49
URL: http://xst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0