KnY i lilla lägenheten

Har haft en underbar helg i Stockholm. Det var alldeles för länge sedan jag träffade mina syskon och min syster och jag fick lite quality-time. Det var det ÄNNU längre sen vi fick!

Vi käkade lunch när jag kommit på lördagen och drog sen en liten shoppingrunda på Liljeholmen, sen hem och slappa hos dem och sen hade vi myskväll deluxe och drog en pizza och såg film med tillhörande godisätning. Ja helgen har inte gått i hälsosamma tecken. 
På söndagen lunchade vi med bror min också, så himla härligt! Känner mig så rackarns bra när jag är med mina syskon ^^ 

Och så har ju jag sån himla tur!
Jag har ju inte sett min syster (och hon inte mig) sen november, så det har ju hänt en del på mig liksom (det har hänt en del på min syster också, stora maagen) men det visar sig att jag inte är så långt från henne i storlek.. och sjäälvklart har hon precis rensat ut sin garderob, min syster som jobbar i klädbutik, vars storlekar jag kan ha. Så jag kom hem med en pappkasse full med kläder! LUCKY! Trodde fasen inte att det var sant att jag bara skulle få alla dessa fina kläder ^^

Och duktig skulle jag ju vara för jag packade ner både löpardojjor och kläder till det, men det regnade och var murrigt igår morse så jag gick ingenstans. Men blev mycket promenerande på måndagen iaf :)
Missade min älskade t-box dock :/


På mötet med cambridge klarnade en hel del på hur det ska fungera, och det nya konceptet är sjukt välutvecklat, även om det fortfarande är i ett beta-stadie. Ni som funderat på att prova Cambridge ska absolut kolla upp det lite extra noga nu! 

Nu är det strax nedhoppning till gymmet som ska äga rum. Var inte helt säker på om jag skulle orka idag men nu vill jag bara bränna lite kalorier! Vågen gillade mig inte imorse och det måste fixas till på fredag. Well you know the drill ^^


Bjuder på en gammal goding ^^

Morsning korsning på er mina fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0