Japp ni har hört det förr

Jag gillar inte snö! Och jag gillar inte blåst! Vet ni vad jag allra minst gillar? Jag gillar inte när det blåser snö! Bah vad jävlaapskitkallt det har varit idag!!

Nu är jag hemma efter en dag med sopkärlsletande, installerande av sopkärl, demonstration av hur sopsortering fungerar, en tur till konsulenten som hade stängt, familjeträff, fika, hyrning av film och promenad från föräldrarna och hem.

Jo precis du läste rätt, jag har hyrt film idag! Jo på en sån hyrvideobutik! Jävligt retro av mig måste jag säga ^^ Och så är jag som jag är så jag hyrde förstås Bamse och den magiska mattan, Pokémon 4, Oddysseén och så hyrde jag sonic heroes till ps2 :) Det är billigare att hyra film nu för tiden.. men så har de filmerna dåligt organiserade, och alla de där mysiga vhs-filmerna finns ju inte kvar. De B-igaste barnfilmerna är verkligen BBBB!! De b-filmer som fanns när jag var liten var ju typ klassiker som silver fang och rai grottpojken. Nej jag är lite missnöjd ändå. Inte samma myskänsla som förr. Dessutom tar inte dvd-filmerna lika mycket plats, och de är mycket mindre plats att läsa titeln på filmen och hyrbutikerna får ju plats med säkert 3 ggr så mycket film med dvd:Erna än med vhs:erna. Med andra ord tar det SKITLÅNG tid att kolla igenom all film. Så jag orkade inte det. Jag tog de första jag hittade som jag kände att jag ville se. 

Jag har också gjort en playlist som innehåller (nästan all) musik från Les Mills BodyJam, den som jag ska gå på imorgon. Den playlisten hittar du här :)

Jag UTMANAR er alla att sitta still till den! Speciellt Cooler Couleur ;)

Nu ska jag titta på pokémon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0