Dag 26 :)

Jag hoppar direkt till the goodies och tar allt annat sen ;)

Dagens vikt: 102,8 kg. Viktminskning sedan igår: -0,4 kg. Total viktminskning: -8,9 kg ^^
Bara 1,1 kg kvar till 10 kg borta. Och bara 2,9 kg kvar till andra delmålet =D


Jo och så har jag ju fler goda nyheter för jag var hos min konsulent iigår ^^

Min fett % den 19/10 var 48,3% - Nu är den 45,9% (-2,4%)
Mitt fett i kg var den 19/10 54,2 kg - Nu är det 47,9 kg (-6,3 kg i rent fett!)
Mitt bmi låg den 19/10 på 37,6 - Nu ligger det på 34,8 (-2,8 punkter)

Kan säga att det känns fantastiskt bra!!


Vad som känns både bra och dåligt är den träningsvärk jag har i benen idag. Fuck me! Vad ont det gör!!
Blir att smörja med superolja senare.
PT körde hårt med mig igår. Vi körde mycket cirkelträning och det gillar jag. Man blir härligt svettig av det ^^
Och så sa han någonting som jag höll på att sätta vattnet i halsen när jag hörde. Han tycker att jag har bra kondition. Jag får tydligen upp pulsen bra. Men när jag vilar så går den ner snabbt. Och nu tycker man ju att jag borde kunna sånt här.. men det göra jag inte. Kan inget om det här med max och vilopuls. Men han sa att det var tecken på bra kondition. Jag trodde att han skämtade först :S

Sen har jag uppenbarligen en väldigt vältränad mage också. Det var också roligt att höra. Och ja jo.. även fast vi körde rackarns hårt med magen igår så har jag inte speciellt mycket träningsvärk idag. Hm.. spännande tycker jag ^^


Kvällen igår avslutades med en visit hemma hos Mahulda, lite cola light och cigg hah, bra fika tycker jag. Jag fick ett par baggy pants av henne. Som jag har varit JÄVLIGT avundsjuk på, hon ville inte ha dem längre. TACK sa jag och mer eller mindre sleeeet åt mig dom och gav henne en kram.
Nu är det ju bara så att Mahulda är lite mindre än vad jag är (läs ganska mycket) så byxorna är ju självklart för små. Jag får upp dem på höften, men kan långt ifrån stänga dem. Guess what?! Jag har ett mål ^^ 

Egentligen har jag ju redan ett mål.. mina D&G byxor... men det är storlek 36 (turkiska mått) så säg storlek 32 svenska mått... och jag är inte säker på att mina höftben någonsin kommer bli så små. Så jag börjar med dessa.. det är ca 10 cm kvar till jag kan stänga dem.. 15 till de sitter som jag vill :) *gnider händerna* Det ska bli så niice ^^

Idg blir det inte många knop. Jag har som sagt ooont och det regnar ute. Vilodag. Imorgon kanske det blir lite simning om min kompis som ville gå på det kan då. 

DÅ SKA JAG FÅ BUBBLA I BUBBELPOOLEN! HAH! ;)

Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så jävla bra så det är inte sant!

2010-11-12 @ 11:13:14
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny

DU ÄR HELT SJUKT BRA!!!!!!

2010-11-12 @ 16:26:06
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Amanda K

Jag skulle vilja testa cambridge men undrar lite hur mycket pengar man lägger ut på det på en månad?

Är som sagt bara student men investerar hellre pengar på det än annat mög.. haha, och ja, du är sjukt bra!

2010-11-12 @ 22:55:52
URL: http://akraften.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0