Handlingar får konsekvenser, det är helt klart!

Japp! Och då får man skylla sig själv! På vilket sätt det än är! 

Här har ni min matdagbok för igår:

Frukost: Grapefrukt
Lunch: Två stycken smörgåsar med creamcheese och sallad, den ena med gurka och den andra med avokado

Mellis: Blev en liten glass där

Men det är nu det blir fel ju...
Middag: Pasta sallad med kalkon och vitlöksdressing

Utöver: En liten chokladkaka och en påse svenska lantchips... -.- ÅÅÅÅH Varför?
Känner mig bara flottig och äcklig nu!
Och på vågen stod det ju självklart 111.0 i morse bara för det! Sugigt! Men man lär av sina misstag. Eller? Nåja jag ska iaf till gymmet idag så jag får väl pressa extra hårt för att bränna av de där 1500 kalorierna -.- Vet ni hur svårt det är att bränna bort 1500 kcal?..... Galet. Men jag får försöka.

Sen kommer vi ju till nästa problem... jag har ont.... helt galet ont!! Mina stackars innerlår håller på att ta död på mig! Alltså på riktigt jag har inte haft så här ont någonstans pga träning på aaslänge! Snacka om att hitta sin weak-spot! Plus att jag tror att jag sträckt högervaden på min hoppenad igår :/ Men det gör inte lika ont.

Ooooch så inte nog med det så är jag lycklig över att kunna säga att jag hann med solen igår... synd bara att jag tycker det är obekvämt och tråkigt att ligga på rygg så jag låg på mage... från klockan 1 till klockan fem... i princip BARA PÅ MAGE....... Jag ser ut som en kräfta på ryggen.... Det gör ont som fa-an! Inte på topp idag kan jag säga!

Men jag ska bita ihop och ta en promenad ner på stan om en stund för att möta F och R och gå och köpa biljetter till Tung Gunget på lördag då Kapten Röd, Governor Andy OCH General Knas spelar på Raw här i Eskilstuna! Det borde ni gå på alla ni som liksom jag ska till Ööööland en specifik helg i Juli ;)

Sen är det gymmet om Herr Ro får för sig att dyka upp idag, annars tar jag nog en lång promenad istället...

Jag har bara ett riktigt stort problem:

Hur ska jag få på mig BH:n? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0