Dag 7 ^^

Jag sitter här och funderar på om jag behöver ha ett mål med det här.. alltså mer "jag ska göra si och så många veckor" istället för att jag ska köra tills jag är nöjd. Men samtidigt så vet jag ju att den dagen vågen hamnar under åttio kilo, helst under 75 kg då är jag ju nöjd. Jag bara undrar hur lång tid det kan ta? Men samtidigt så är jag väl redo att gå på kur så länge det behövs.. Mjo precis "väl" är ett super-bra ord :P

Men det känns så jäkla bra nu. Det känns som att jag bara väntar på något bra. Jag drömmer om hur min kropp ser ut om 30 kg, det känns inte så långt borta ändå.

Det enda jag har lovat mig själv det är att i jul ska jag få äta choklad, pepparkakor och dricka glögg. Det är den enda "planerade fusken" om det nu skulle ta så lång tid. *kliar sig i huvudet* Det är ju tre månader kvar till julafton ungefär. Undrar om det ska bli mitt första mål. Jag kör till den 20:e december, och sen fortsätter jag efter nyår om jag skulle behöva det. Hm.. på tre månader det blir typ 12-13 veckor på kur totalt... Hm... ja det är ju svårt att veta hur mycket jag kommer gå ner per vecka men äsch.. skitsamma, jag kör på. Men på jul ska jag äta och på nyår ska jag iaf dricka skumpa! Så det så!
Det är väl inte helt ovettigt eller vad tycker ni? 

Annars idag då? Jo vars det blir en del plugg idag, kanske en promenad och så en mysig mystery-date ikväll ^^
Jealous-much? ;)
Från när en vän och jag var ute och fotade. Så jävla mysig bild jag fick till där.


Och så jag i blåsten, man kan om man vill ;)
Nu ska jag dricka mitt te och försöka vakna lite granna.
Må gott hörni :)

Kommentarer
Postat av: jess

Klart att du ska dricka skumpa och äta gott. hur funkar det sen när du är färdig och ska börja äta igen? Faller man inte lätt i fällan igen? Jag är en av dem som tjatar med "jag vill göra en långsiktig förändring och börja rätt från början, alltså börja äta nyttigare och motionera" Är rädd för att om jag gör som du så kommer jag att gå upp på en gång, jag är en fegis som inte litar på mig själv. Börjar du med att äta lite, lite i början?

2009-09-20 @ 18:06:05
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0