Dag 11 ^^

Okej jag är tillbaka med mitt goda humör. 

Igår hade jag en hektisk dag med pluggande, mamma-träffande och jobbande och sedan också lite bastande. Men det var helt underbart att basta efter en så lång dag!
Idag ska jag gå och träna! Wiie! Min snälla mamma ville betala för gymkostnaderna på World Class så idag ska jag gå¨på yoga igen! Som jag har längtat! :)

Annars är det skola och en fika med mamma som ska försöka klämmas in innan det. Ska även ha studiegrupp idag också, vilket är behövligt... 
Usch, snart tenta dags. Man blir ju knäpp!
Nåja det kommer säkert ett mer innehållsrikt inlägg ikväll :)


Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yoga? Va kul!

För mig gick det inge vidare på yoga, kände mig som en flodhäst & kunde inte ens göra hälften av övningarna för magen var i vägen, haha!

2009-09-24 @ 09:21:42
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0