Dag 9, jag har koll!

Idag låg vikten på 106,7 så det är +0,9 idag men det är okej :) Förstod ju att det skulle bli så när jag kalasade igår :)
Men idag är det ren kur som gäller igen :)
Ja och ingen ketos var det ju heller förstås.

Men men, tycker inte att jag behöver ha en dag ett idag igen :)
Jag går fortfarande runt på små rosa moln av mitt VG och tycker att jag är så jävla bra :)

Idag då? Fredag och allt? Jaa jag ska ha skola och sen ska jag ta en buss hem till mina föräldrar för att hämta bilen, sen ska jag nog se om F och hennes pojkar vill leka med mig idag :) Imorgon blir det datorfixning och plugg det är i alla fall satt :)
Min stackars Östen behöver fixas eftersom som det är just nu så går han bara att starta i felsökningsläge och det är ju sjukt irriterande. Igår försökte jag sätta in en gammal IDE-hårddisk där jag vet att det finns en massa gamla bilder och sånt som jag vill komma åt. Men då ville inte Östen starta överhuvudtaget. Han börjar bli gammal, så det här blir den sista omformateringen han klarar av tror jag så sen blir det nog en ny dator. 

Och ja, jag tycker det är viktigt att det är "Östen" jag pratar om och inte Sivert som jag sitter med nu :P
Nåja, nu ska jag ge L lite av min uppmärksamhet ;)

Må gott mina hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Jätte bra jobbat!!



Önskar dig en trevlig första advent!



Varma kramar!

2009-11-27 @ 11:53:01
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Hej och fett grattis till VG!!!! =)

2009-11-27 @ 13:44:43
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0