Dag 8

Ah blev inte att jag skrev så mycket mer igår ^^

-0,2 kg till,  99,3 idag, total viktförminskning med 3,8 kg ^_^
Och hör och häpna, jag var ju hos konsulent Diana igår. Jag har gått ner 2,5 kg i rent fett. Det är jätte häftigt ^^ Känns så jäävla bra ^_^

Och nu har jag använt ketonstickorna, och jag har i alla fall inte diabetes.. och det var lite suddigt om jag var inne i ketos, men jag tror det.. det vart mörkt lila, men inte över hela plattan.

Och nu en liten förklaring: Ketonstickorna är stickor som man ska kissa på, den har två fält som kan ändra färg, det översta fältet visar om man har diabetes eller inte.. om den inte ändrar färg så behöver man inte oroa sig, det nedre fältet visar om du är i ketos eller inte. Ketos är vad jag antar :S ett tillstånd där kroppen bara tar energi ifrån det lagrade fettet. det fältet ska i alla fall bli lila :)

Idag blir det träning, tänkte köra extra hårt idag eftersom jag var lite kass på att träna någonting igår ^^ Blir nog kanske ett två timmars pass idag ^^en timme styrka och en timme simmning kanske ^^  Låter niice :)

Nu ska jag nog lägga mig ner en stund, haha jag var värsta orolig för att jag skulle ha diabetes, därför jag är uppe så tidigt ^^


Ja och så ååterigen; Kaaan ni inte skriva lite kommentarer, vet ju att ni är jätte många som läser, skulle vara kul att höra vad ni tycker också^^

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag får dåligt samvete när du tränar o står i, men kul är de o höra om dina förbättringar. (och jag är bäst somkomenterar ;P)

2007-04-04 @ 10:43:42
Postat av: Petra

Hej! Va kul att det går så bra för dig! Jag är oxå på dag 8 och jag tycker att det börjar gå lite trögt nu. Lägger till din blogg i mina favvosar så kan jag ju få lite stöd härifrån!

Kram

2007-04-04 @ 12:01:57
Postat av: Alex

Oh wow, imponerande. Hey hey, vart köper du kurgrejorna? Internetbutiken har ju 138 kronors påslag i frakt! >:3
Tell me on MSN, k?

2007-04-04 @ 16:17:52
Postat av: nån sorts storebror :)

Heeeeeeeeeeej Kny :)
Blir lika glad varje gång jag läser din blogg, och lika stolt över dig varje gång!! Du rockar, lillsyrran!!! *kramisar*

2007-04-04 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0