The Girl Wants Chocolate!

Nej jag har faktiskt inte fuskat alls! Det är det som är det fina! Och jag kan ju inte låta bli att dela med mig av det här då jag misstänker att åtminstone 90% av mina läsare är tjejer som gett upp det där med att äta choklad! Well bow down and call me Jesus 'cause here´s your salvation!

När jag var hos min konsulent igår så hade hon små chokladbitar i en sån där burk stod på disken... och jag är ju inte den som är den så jag utbrast ju "MEH! Här står du och säljer cambridge... och CHOKLAD?! Det är ju faktiskt lite taskigt!" MEN så fick jag det underbara svaret "Det här är kallpressad kakao och innehåller en så liten mängd kolhydrater och kalorier att den är oviktig att nämna, även ni som går på ren kur kan äta en sån här ruta!" 

Jag tror att jag fick tårar i ögonen när jag fick veta att det finns en choklad som är NYTTIG så till denna grad. Sen fick jag bombslaget i hjärtat när konsulenten säger: "De innehåller dessutom halva dagsbehovet av antioxidanter" 
*skakar på huvudet förvånat* Eeerr va?! Den lilla biten? Jag köpte två och hade kalas igår hemma hos M ^^ De var dessutom riktigt goda, smakar mörk choklad liksom :)


Klicka på bilden för att komma till deras hemsida!

Uppenbarligen finns dessa bitar i två olika smaker.. jag har bara smakat den som är på bilden, men den finns i någon pralin-liknande sort också ^^
Heads up!
Det kommer komma en liten tävling om dessa chokladisar! Äntligen behöver kvinnan inte känna sig syndig inför sitt chokladbegär! 
=D

Kommentarer
Postat av: Jenny

My personal Jesus!! Shit vad är detta mitt norra öga skådar? Kan man verkligen äta det och gå på ren kur? hmmm... är risken att man äter annat stor oxå? Kanske för mig som inte fixar att göra annat än att dricka. Men grymt ju!

2010-11-03 @ 12:49:10
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0