Veckorapport v.7

Första veckan frisk efter att ha varit sjuk ett tag har känts mycket bra. Det har varit mycket roligt som har hänt och maten har fungerat bra med träningen :) Har dessutom börjat med lite kosttillskott och på det sätt sänkt mitt kalotriintag lite mer och det har fungerat superbra :)


Inte riktigt under 90 men 0,8 denna vecka är jag nöjd med! 
Jag ska inte lova någonting om "men nästa vecka" för det verkar som att jag jinxar mig själv^^
Men den kommande veckan blir säkerligen lika awesome som alla andra veckor ^^

Det kommer hända mycket med mig den kommande tiden. Och som det verkar så kan jag sluta oroa mig över jobb i sommar, meen mer om det sen ;)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag slår vad om att du är under 90 när mars är slut :)

2011-03-11 @ 13:44:58
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: I L F A R T . S E

ett minus är alltid ett minus, snart är du under 90! bra jobbat!

2011-03-13 @ 22:34:36
URL: http://ilfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0