Soppatorsk!

Astaggad cyklade jag ner till gymmet, redo för åtminstone 2 timmar. Först en halvtimme på cykeln och sen var det dags för rygg-biceps-axlar-pass, sen hade jag tänkt 30 min cardio till. Men serni där sa kroppen ifrån. När jag skulle avsluta med ryggdelen, hade kommit halvvägs i ryggövningarna, så bara känner jag hur blodet rasar ur huvudet. Illamående, lock för öronen och yrsel var ett faktum. Hade känt mig lite kvalmig den senaste kvarten, men nu mådde jag riktigt riktigt dålig. Avbröt allting snabbt och tog mig till mitt skåp där en proteinbar väntade. Illamåendet gjorde det inte lätt att få i sig den där, så jag tog det lugnt och försökte dricka vatten mellan varje tugga.

Otäckt säger jag! 
Och jag säger också som vanligt: Lyssna på kroppen!

Jag funderar på om kraschen var en produkt av gårdagen ELLER om den var en produkt av blandningen av fettförbrännare. Tog min Tested Burner i morse som vanligt, men köpte en Celsius innan träningen också. Hade inte en tanke på att det kanske blir en chock för kroppen med så mycket prestationshöjande i sig. OD liksom!

Känner mig fortfarande lite luftig i bollen och skakig, cykelresan hem var smått vinglig och mycket, mycket mer ansträngande än vanligt.

Snart dags för lunch. Känner att jag behöver fylla på mer. Men ska vila lite en stund först och ta det lugnt innan promenaden till jobbet senare idag.

Tror faktiskt min kropp är riktigt arg. 
Jag kanske borde köpa ett "förlåt-kort"?

Kommentarer
Postat av: zamse

Jag har hört mycket om det där celsius; vad är det? En proteindrink eller vad?

2011-03-31 @ 15:39:53
Postat av: Robine

Tror helt klart att det är din kropp som säger Woooowh boy, whoooowh!!!



Och TACK för dina ord på le blogg.

Jag kom upp snabbare än jag trott men sen har jag också AKTIVT jobbat för det. Tänkt och tänkt och knypplat och knåpat och undrat och reflekterat. Det är ju det som är så ballt! :D

Jag är tillbaka om än på sköra Bambi-ben, men jag tänker hålla mig uppe.

TACK för att du peppar mig Joy! <3

2011-03-31 @ 18:04:55
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0