Oh damn you monday!

FÖR DU ÄÄR JU SÅ UNDERBAR!
Okej.. nu försöker jag nog övertga mig själv mer än jag faktiskt tycker det. Var fan är soolen? BAH!
Någonting positivt är i alla fall att jag har GALET ont i kroppen idag. Ont i biiceps, ont i maagen, ont i benen (på mer än ett sätt) ryggen gör dock inte ont så den blir det hårdare på nästa gång ^^

Har också hittat en gigantiskt bula, som förövrigt gav mig sjuk migrän igår kväll och inatt, som jag inte har en endaste aning om var jag fått ifrån :O Känns som att man inte missar att man bashar huvudet i någonting när det ger en sån där superbula. Känns även sårigt i hårbotten där... Antingen slog jag i så hårt att jag glömde bort det på en gång eller så... har jag slagit i när jag sovit? :S Ääh... weird anyway!
Idag står t-box på schemat. Igår var jag sjukt nöjd för jag förbrände mer än jag stoppade i mig. Kcal alltså. Siktar på att göra detsamma idag ^^ Så innan t-boxen så blir det nog lite intervaller på cykeln/armlösa-crossen-som-jag-fortfarande-inte-vet-vad-den-heter. Men denna gång ska jag komma ihåg att fylla på mellan passen! Min lilla mandelburk får allt följa med :)

Händer en massa skojigt den här veckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0