Nu öppnar jag en burk med pisk-rumpa!

Men asså vaddå snö?! SNÖ?! And lots of it! Inte okej! Jag vill ha sommar nu! Massor av vacker, varm, rolig, underbar sommar! Ååh!
Ni inbitna läsare vet vad jag tycker om snö och speciellt nu när det faktiskt varit vår flera, flera dagar ju! Tittade ut när jag vaknade och ba.. "nä.. jag går och lägger mig igen. Jag vill inte mer." Sitter här och jobbar stenhårt för att inspirera mig själv till att det ÄR värt det att gå till gymmet fastän det snöar, och fastän jag måste gå tillbaka. Troligtvis då också i snö. Och att jag inte VILL sitta på soffan under täcket med en kopp te ända till jag MÅSTE gå till jobbet. 

Att jag exempelvis mår bra av att ta en promenad. Men det serrni, det blir det ingen idag. Ingen morgon PW alltså. Nänä. Nä jag går inte ut utan att jag måste, så är det. Skitsnö.


Jag var värsta blödig igårkväll. Inte nog med mitt "jag lever"-inlägg utan jag satt sedan och tittade på I used to be fat (klicka på länken) och bara störtbölade. For real, vilket underbart liv jag gett mig själv!

Idag är det tisdag och om jag kommer iväg till gymmet idag innebär det tuttar och triceps plus en hel del cardio... Om jag kommer dit. Annars hittar ni mig ikväll i Arboga, på riktigt den här gången ikväll ska jag faktiskt dit! Lovar! Hedersord! Innan dess finns jag från klockan tre på Vikt & Hälsa i Eskilstuna :)

Btw bilder på min outfit från i lördags kommer :) Måste bara hitta en vänlig själ som vill fota mig. Att fota sig själv med en 7 år gammal, ca 1 kg tung, systemkamera är inte det nkleaste och min pocketkamera mår inte så bra. Hence också varför det inte varit så mycket bilder den senaste tiden ^^

Vad vill ni se för bilder anyway? Min outfit så klart, men finns det några önskebilder? Har gett upp det där med att fråga vad ni vill att jag ska skriva om, det flyter ju liksom på ändå (assåå detta betyder inte att ni inte får komma med tips!) men en önskebild vore kanske kul :)



Jag bjuder idag på en skitgammal, skitdålig bild på mig, där jag dessutom är blond. Inte okej.
Typ.. 13 på bilden? WOah... 10 år gammal... INTE OKEJ! ÅNGEST!

Kommentarer
Postat av: Robine

TÅRAAAR!!!

Har precis sett klart första avsnittet.... det var ju så där det var. Precis precis så där!!

Jag ÄLSKAR att jag inte längre undrar vad folk på stan tänke rom mig och min storlek. Jag ÄLSKAR att känna mgi fri i min egen kropp. Visst, svackor finns och vissa djupare än andra, men det är bara tillfälligt. I det stora hela så är jag lycklig!



Tack mig!



Och tack fina du!



Nu ska jag fortsätta titta och bli inspirerad...

2011-03-29 @ 11:28:18
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Robine

Hahaha, andra episoden.. JEEZ!!!

Ååh vad jag känner igen allt hon visar utåt. Jag hade det också på insidan och tyckte synd om mig själv men JEEZ. "I want my water!!" haha som en liten femåring. Grymt lärorikt att titta på dock!!

2011-03-29 @ 13:23:29
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0