Näe hörreni!

Så här får dagens schema se ut:
Nu: Snabb lättfrukost i form av smoothie.
Snart: Ner i tvättstugan och slänga i första lasset.
Efter det: Promenad till gymmet.
Där: 30 min spinning, rygg-axlar-biceps-pass, 10 min cross-utan-armar-intervaller och avslutas med 30 min på cross-utan armar i fettförbrännartempo ^^

There´s no toning without training!


T-boxen igår var awesome! Jag blev omkringkastad mer än vanligt, sparkad på och till och med kastad i väggen ^^ I LOVE IT! Meen man ser ju ut därefter också....


Så här ser man ut efter mitsarna om man haft en sparrningspartnet med lite sting (eventuellt att han/hon missar när han/hon sparkar)



Och feta blåmärken, det får man när man blir kastad in i väggen/fönsterbrädan av instruktören under stående brottning ^^


Med andra ord, t-box är inget för den som inte tål att få lite stryk!
Jag vill stolt säga att jag inte brutit en enda nagel dock ^^

Tsuki är sjukt avundsjuk på mina grymma, hela naglar!




Kommentarer
Postat av: victoria

Tack för hjälpen om pulsklockan! :) Tänkte köpa en för 300 nånting men sen som du sa så är dom nog inte så väldans bra. Så det blev en liiite dyrare för 800 :) T-box verkar verkligen inte va nått för mig :P haha jag e nog för mesig. Men man kanske tuffar till sig lite där?

Kram!

2011-03-24 @ 15:37:56
URL: http://victoria.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0