Guess what?

Underbara måndag that´s what!

Sorry för den dåliga uppdateringen under helgen. Jag tänkte att ni skulle få sakna mig lite ;)


Missade gymmet och benpasset igår. Mest för att jag faktiskt inte orkade. Jag är ärlig. Och jag var absolut INTE på humör för att prova på zumba (jag tror verkligen inte att jag kommer tycka att det är kul men jag envisas ändå med att man ska prova allt en gång) så det blev en rätt slö söndag igår. Men inget dåligt samvete för det. Ibland måste man ju och jag har skött mig rätt bra hittills ;)

Något jag däremot har lite dåligt samvete över är att jag idag vaknade HALV ELVA?!? WTF liksom?! Frukost ska vara intagen runt tio... när jag kommer in från min morgonpromenad! Den blev liksom helt bortsprungen idag. 

Nå väl.. det blir att dyka upp lite tidigare på gymmet ikväll och köra lite cardio innan t-boxen som kompensation! 

Den här veckan är alltid lite.. speciell. Jo.. under nästan hela mitt liv har vi, under denna vecka, tagit oss till Funäsdalen för att åka skidor. Men de senaste typ 6 åren har jag inte kunnat följa med. Vilket suger. Så jag jobbar lite med humöret den här veckan också och försöker att inte tycka att livet som fattig student suger ;)
Som tur är slipper jag snart vara fattig student. KÄNNS KAANON!

Imorgon blir det jobb på Vikt & Hälsa och det känns superbt, verkar som att det kommer hända så himla mycket kul nu och jag är så pirrig i magen så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen ^^

Och jag har fått paket idag talade posten om för mig när jag vaknade. Så det ska jag snart gå och hämta ^^ Miih!

Kommentarer
Postat av: Robine

Det låter som att din kropp tog kommando för en stund och sa "Joy FFS!!! Jag. Vill. Vila!!!" ;)

2011-03-14 @ 18:54:59
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Danielle

Spännande när livet tar positiva vändningar! :D Det är bara att njuta av stunden.

2011-03-14 @ 19:44:45
URL: http://grammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0