Det har varit en lång natt.

Var sjukt trött igår kväll.
Körde först ett pass på cykeln innan t-box, sen t-box och sen mer cykel. På t-boxen lyckades jag SJÄLVKLART sträcka ryggen när jag skulle stretcha framsida lår. Inte okej. 

Väl hemma på kvällen så var jag som sagt apigt trött och bestämde mig för att gå och lägga mig vid halv elva, inte för tidigt och inte för sent. Men tror ni jag kan somna eller? NEJ! Vid tio i fem gav jag upp, gick upp och tog en diklofenak för ryggen och bestämmer mig även för att äta någonting då jag har enklare för att somna då. Här går det VÄLDIGT fel. För nu är det som blev kvar av mitt helgsnask slut. Kaputt! Till mitt försvar så var det inte speciellt mycket att snacka om, men ändå. Så jävla onödigt.

Gjorde susen dock för jag somnade som ett barn strax efter och sov till tio. Diklofenaken eller snasket? Jag tänker hädva diklofenaken.

Strax ska dagens vitaminer och en tunn frukost intas och sedan bär det iväg till gymmet för ytterligare ett 2-timmarspass. Tänkte ta med min nya bok "Träning för henne" och prova lite av övningarna i den. Ta min lilla tid liksom och lära mig lite nya övningar. Sen är det förstås Tuttar-och-triceps-tisdag idag :)

Något annat speciellt med denna tisdag är att jag ska åka till Arboga ikväll för första gången och sälja cambridge till glada arbogabor ^^

Btw.. "What a rather blustery day".
Den som kan vem som är citaterad utan att googla får en slängkyss :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är ju nalle puh...kan inte alla det?

2011-03-23 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0