Syskonkärlek

Det var länge sen jag delade med mig av tankar och funderingar som inte rör min vikt :)
Jag har den senaste tiden funderat mycket över vilka människor i mitt liv som påverkat mig mest och hur många det är som komma skall att påverka.
Jag har alltid varit väldigt lättpåverkad av andras normer och sätt men nu tror jag att jag har hittat mitt sätt. Det sätt som jag vill indoktrinera alla andra i istället. Jag böjer liksom inte lika lätt längre. My way or the highway liksom.
Min bror (läs styvbror) och jag är på samma ställe i livet just nu. Vi har haft väldigt bra kontakt ända sedan våra föräldrar gifte sig. Men så har vi haft det lite jobbigt med kommunikationen mellan oss som bara vi som syster och bror. Nu har vi hittat tillbaka till varandra och shiet vilka syskon vi är. Vi är underbara! I torsdags firades det ju lilla julafton hos Lundevall Jacobsen familjen och jag och bror började dagen med att köpa de sista julklapparna och sen satt vi hemma hos mig och drack vin och rimmade innan vi skulle springa iväg till päronen. Och vi bara hade så jävla roligt! SÅ JÄVLA AWESOME är vi!
Och så här såg vi ut inför nyårsafton:


We´re awesome!
Och vi är båda löjligt lyckliga!

Har haft en underbar jul, ett underbart nyår, och jag ser fram emot ett år utan dess like! Det här året kommer bli det bästa. Jag känner det i hela kroppen!


Imorgon börjar allvaret igen och jag kör igång med ren kur.
Har försökt äta mig själv ur huset idag men det har gått så där. Yoghurt står kvar som ska hällas ut imorgon bitti om jag inte får för mig att äta det snart, men det tror jag inte. Jag är inte sugen på något annat än frukt idag uppenbarligen. Åt yoghurt och puffat ris med honung till frukost/lunch och har sen dess levt på persimon och vindruvor. Ser fram emot imorgon! Känns bra att komma tillrätta med vardagen igen :)

Tänk er va, imorgon är det en helt vanlig måndag igen. Det tycker jag känns alldeles underbart! T-box står på schemat! Äntligen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad fina ni är! :-) Välkommen tillbaka till vardagen och hel kur, jag började igår jag. Nu kör vi så det ryker! ;-)

2011-01-02 @ 22:52:37
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: jenny

Shit vad snygg du är (och din bror) syns verkligen att du gått ned i vikt gumman!!! KRAM

2011-01-03 @ 11:14:32
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Elin

Vilken härilg bild på er!

2011-01-08 @ 19:07:50
URL: http://elinwilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0