Dag 80

Nu är det bara tre dagar kvar till jag egentligen skulle vara färdig med cambridge. Men nu vet ni ju att jag ska fortsätta, så det kommer bli 29 dagar extra. När dag 83 har varit tänkte jag därför börja räkna baklänges istället :)

Och gissa vem som fixade ett MVG i vård- och omsorgsarbete utan att göra alla MVG-uppgifterna? ;) yeay me!


Och nu till det som alltid är väldigt roligt ;)

Vikten idag var 94,5 kg. En viktminsknings sedan igår med 1,6 kg (mycket vatten). Och en total viktminskning med, håll i er, -17,2 kg!!

Helt sjukt att jag snart gått ner 20 kg! HELT SJUKT! Nu är jag taggad! Bara 19 kg kvar till målvikten!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Hur kan du gå ner 1,6 kilo på en dag?? Förstod inte det där med "mycket vatten" riktigt.. Dricker du vatten eller är det vatten du tappar? hehe. OSmart jag låter... Men om det är vatten du tappar, går du inte upp det enkelt då? Tacksam för svar.. Kram=) Och duktigt du är förresten!! Vilja utöver det ordinära!

2011-01-09 @ 13:38:55
URL: http://www.kajsamartensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0