Dag 79

Jag är sämst, fick världens jäkla sug-attack igår kväll, så vågen sttår på samma idag som igår.

Det positiva är att jag förbrände 845 kcal igår på t-boxen :)

Idag är det skärpning som gäller och jag ska ordentligt nypa mig själv i armen! Jag kan inte ge upp nu, jag får inte ge upp nu! Jag har kommit så långt, men har ändå så lång väg kvar att gå. Jag har knappt kommit halvvägs!

Jag känner mig orolig och rädd för att jag ska svika mig själv igen och inte klara av att komma tillbaka till cambridgen nu. Jag är jättenervös för hur det blir efter cambridgen igen. Uscha uscha, måste stressa ner lite. Jag fungerar rätt dåligt vid stress och får utslag och ångest och det vill jag inte ha.

10 djupa andetag, fokusera på målet, och bara gör det!

Det är fan inte svårare än så egentligen!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tittar in och säger hej! Jag är också med i Rivstart 2011 och det var så jag hittade din blogg :) Tycker att det låter som att du är ganska hård mot dig själv ;) Lycka till!!

2011-01-04 @ 13:22:36
URL: http://ellexsandra.devote.se
Postat av: Suzan

vem är kompisens syster? =)

2011-01-04 @ 22:32:40
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0