25 dagar kvar :)

Minns ni när jag skrev om saker jag ville göra? Bl.a skriver jag att jag vill gå på The Nike Blast Stockholm. Men TNBS kostar typ 2000 spänn att gå på. 2000 som jag inte har. I mitt googlande snubblade jag över en tävling hos Vecko Revyn där man kunde vinna biljetter till en eftermiddag på The Nike Blast Training Event. Så jag bestämde mig för att tävla. Det gör jag aldrig annnars. Och gissa vad? Jag vann ju! Helt sanslöst! Jag ska få åka med Vecko Revyn på The nike blast! Aaah jag är så glad! Så den 29:e januari kommer jag befinna mig i stockholm :)
Så jävla glad!!
Någon mer som ska dit?



Var hos konsulenten igår, jag ska dela med mig av mina nya mått till er, men jag gör det lite senare ;)

Vikten idag stannade på 92,6 kg. Det är -0,4 sedan igår och totalt -19,1 kg!
Det går undan nu tycker jag :) Jag gillart!

Idag blir det nog bara ett litet besök på gymmet och sen till att fortsätta tvätta. Vila lite hemma idag kanske ^^


Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Vladimir

Fan vad najs Kny, se till att stå längre fram, jag kommera att fota och filma runt, kul att fastna på video, måste ju förevigas.



Glöm inte att skrämma kroppen veckor innan med intensiv träning, så du orkar gå på många klasser.

Och så ladda ordentligt, med mat så du orkar båda två dagar.



kram

2011-01-13 @ 09:33:20
URL: http://bogodist.wordpress.com
Postat av: Isabel B

Weee! You've earned it! Ha så jävla kul där :D

2011-01-13 @ 10:19:46
Postat av: Sara

Grattis! Ha det skoj!

2011-01-13 @ 11:54:39
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: Elin

Grattis till vinsten! Hoppas att du får riktigt skoj! :)

2011-01-13 @ 13:25:10
URL: http://elinwilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0