22 dagar kvar

Imorgon är det 3 veckor kvar. Bara 3 veckor till mitt nya liv. Som ju som sagt iofs redan har börjat. Men det känns liksom mer definitivt då.  Det känns läskigt och otäckt. Men helt okej. Jag betvivlar inte att jag inte klarar det. Men det är då det kommer krävas mer än någonsin av mig. Att handla, laga mat, diska, saker som man slipper göra när man går på kur. 
Jag hinner förbereda mig dock. 

Idag stod vågen på 92,1 kg och om exakt 0,4 kg har jag gått ner 20 kg sedan den 18:e oktober 2010.

Söndagen blir en slödag, ska försöka orka att städa av lite och så, men om jag inte gör det så är det okej också. Idag är jag trött! Riktigt trött!

Hoppas ni har en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0