Wihoo ^^

Vaknar med ett språng och jag är förväntansfull som ett litet barn ^^ Idag ska jag få mitt träningsschema för 2-3 veckor framåt. Smsade lite med PT igår och fick veta ungefär vad han har tänkt sig. Meen jag förstår ju inte haha ^^
Han skrev att han lagt mig på en 2-split som jag ska rulla på under 2-3 veckor....
Alltså okej att jag gymmar mycket men jag kan inte alla såna här benämningar ^^ Så nu är jag ÄNNU mer nyfiken.
(ca 5 sekunder senare)
Google är min vän och nu vet jag vad en 2-split är. En 2-split är, om jag fattade rätt, ett program där man tränar varje muskel två gånger i veckan (någon får gärna rätta mig om jag har fel).
Känns som att det kan vara rätt tunga dagar framöver. I LIKE! Jag har bett PT göra upp ett schema där jag tränar på gymmet 5 dagar/veckan. Söndag-torsdag. Men att göra måndagen och onsdagen liite lättare eftersom jag tränar t-box på kvällen då.
Iiih jag vill ha den nununu!!
Innan jag träffar PT tänkte jag gå ner och springa den första km (eller de första två?) på utmaningen :)
Vad ska ni göra idag?
God möra! ^^



Bedhead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0