Utmaningen v. 4 - resultat!

Jajjemen, nu så är man hemkommen från veckans sista pass, och imorgon är det underbara måndag igen! =D
Snart ska lite taco-lunch intas. Men först ska resultatet av veckans utmaning självklart presenteras.

Utmaningen gick ut på att totalt springa 7 km på hela veckan (började i tisdags ska det väl även sägas) och minst fyra gånger skulle jag springa en km i streck.

Flip eller flop?







Flip!
Har klarat springa alla 7 kilometrar och jag tror faktiskt att till och med fem av dem är sprungna en hel kilometer i streck.

Jag är stolt!

Nästa veckas utmaning kommer ikväll :)
Vill du utmana mig? GÖR DET! Jag tar väldigt gärna emot förslag på utmaningar :)
Vill du att jag ska utmana dig?
Det går också för sig! ;)

Kommentarer
Postat av: Robine

KICK-ASS!!!

Ser med spänning fram emot nästa veckas utmaning!!

2011-02-20 @ 18:59:02
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Elin

Grymt Kny!!! :) Du är grym! Härligt att utmaningen gick så bra!

2011-02-22 @ 17:28:17
URL: http://elinwilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0